Powered By Blogger

Thursday, July 12, 2018

Τριτή, εδβομάδα 2


Σήμερα ήμουν μόνο εγώ και η Μαρία, γιατί ο Αντώνης πήγε στο Ηράκλειο για να δει την κόρη του, πριν βγει από την Κρήτη.

Φάγαμε στο μεσήμερια στο Pirate Deli, δίπλα από Πεπι.  Ήταν ετσι και ετσι, έιχα μια μπουγάτσα με κιμά, και Μαρία είχε ντάκος.  Ο καφές ήταν χάλια.  Μετά, χρειάστηκα έναν καλό κάφε, ετσί πήραμε στο Living Room.  ¨Ηταν ζεστό, και ήθελα μια μπιρά ή τζιν, αλλά ήταν πολύ ακριβό, έτσι ήπια άλλο καφέ.  

Τόσος κάφεδες.

Δυστυχώς, μετά από έναν ύπνο, ξύπνησα μη αισθάνοντας καλά.  Αλλά βρήσκα Μαρτία στο ξενοδόχειο της, και πηράμε κατί κρασί σε ενα νεό Wine Bar, κόντα το ξενοδόχειο.  Σκεφτόμαι ότι σχεδόν έχανσα την Μαρία, γιατί οι νέοι που εργάζονται εκεί ήταν πιο ενδιαφέροντες από εμένα, που είναι φυσικά.

Αποφασίσαμε να τρώμε στο Ασίκικο, και όταν φτάσαμε, υπήρχαν κάποιες συμφοιτητές εκεί, η Στεφανία, η Κατηρίνα, και Μαε-Λιν.

Μου αρέσουν όλοι οι μαθητές και οι μαθητές, αλλά αυτά τα τρία είναι οι αγαπημένες μου.


Και η Γαλλία κέρδισε το ποδόσφαιρο!


 

No comments: